Impact COVID-19 – Nieuwsbericht
 

Beste allen,

 

Sedert enkele weken worden wij geconfronteerd met de forse uitbreiding van de covid-19-epidemie. Het coronavirus heeft inmiddels invloed op het dagelijkse leven van iedereen. Daarnaast heeft de pandemie ook verstrekkende gevolgen voor uw bedrijfsvoering en de economie in het algemeen. In heel wat Belgische bedrijven zijn de gevolgen van het virus dan ook al duidelijk voelbaar.

 

De overheid heeft, met kennis van zaken, strikte maatregelen genomen die wij ten volle begrijpen en ondersteunen. Onze eerste focus is nu de gezondheid en het welzijn van onze medewerkers, onze klanten en de mensen om ons heen. Wij volgen de richtlijnen van de overheid dan ook nauwlettend op en hebben de nodige preventieve maatregelen getroffen.

 

Onze medewerkers werken voortaan, in de mate van het mogelijke, van thuis en respecteren de regels met betrekking tot ‘social distancing’. Vergaderingen worden op alternatieve wijze georganiseerd en de geplande seminaries worden uitgesteld naar een latere datum. Deze maatregelen blijven van toepassing tot 5 april 2020, waarna we de situatie opnieuw zullen beoordelen.

 

Wat betekenen deze maatregelen concreet voor onze dienstverlening aan u?

 

Fysisch is ons kantoor gesloten sedert 18 maart 2020.  Onze teams blijven bereikbaar, zoals voorheen, en gaan onverminderd voort om u te adviseren en bij te staan. Onze adviseurs hebben alle middelen en technologie ter beschikking om op afstand te werken en u, ook bij telewerk, het gepaste advies te verlenen dat u van onze teams mag verwachten. Via mail, telefoon, video of conference call blijven wij ook vanop afstand continu met u in contact.

 

Wanneer uitzonderlijke omstandigheden uw bedrijfsvoering ontregelen, is het meer dan ooit onze taak om u bij te staan. De overheid heeft reeds verschillende steunmaatregelen uitgewerkt. We bekijken graag samen wat ze voor uw bedrijf kunnen betekenen. U kan steeds bij ons terecht voor advies en hulp. Groot of klein, wij zijn er voor u. Uw uitdaging is ook onze uitdaging. Graag zoeken wij samen naar een oplossing op uw maat.

 

Samen met alle Coone & Partners medewerkers wens ik u tot slot veel moed in deze onzekere tijden, maar bovenal een goede gezondheid voor uzelf en uw naaste omgeving.

 

Met vriendelijke groeten,

 

 

 

Danny Coone
Partner Coone & Partners Accountants & Tax Advisors

Meer informatie?

Wenst u meer informatie of wilt u een offerte aanvragen?

Coone & Partners

Deel deze pagina

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Click to access the login or register cheese